10) Moaralm

(3,4 km jedním směrem, převýšení 370 m)

Cesta začíná u horské chaty Bergerhube na konci údolí Triebental. K chatě Bergerhube dojedete z Hohentauern krátkou jízdou autem. Nejprve pojedete kousek zpátky směrem k dálnici do Triebenu a po 2,5 km odbočíte na malou silničku vpravo (před levotočivou zatáčkou silnice dole u potoka). Celá trasa na Moaralm je značená a vede z převážné většiny po mírně stoupající pohodlné lesní cestě, po které se můžete vydat i s kočárkem. Zajímavější je po 1,5 km v ostré pravotočivé zatáčce z hlavní cesty odbočit ve směru šipky „Moaralm“ (poznávací znamení je lavička) a pokračovat po příjemnější lesní pěšině, která přejde na druhou stranu potoka. Obě cesty se spojí těsně před Moaralmem. Po cestě jsou krásné výhledy na skalnatý Gamskogel a Gr. Grießstein (túry č. 17 a 15). V letní sezóně je na Moaralmu otevřená chata se stylovým občerstvením a prodávají zde místní štýrský sýr. Kdo by měl chuť, může pokračovat na pěkný rozhledový vrchol Triebenfeldkogel (viz túra č. 13). Cesta zpátky stejně nebo variantně po hlavní zpevněné lesní cestě – červeně vyznačená turistická značka v mapě.